Kantoren
In een kantoor of bedrijfsverzamelgebouw wisselt de samenstelling regelmatig, dit vraagt om een flexibel beheersysteem.
Office Business Cases;
Intercom Systeem voor Kantoren
Hoe geef je meerdere personen op een flexibele manier toegang tot een gebouw? Met deze vraag komen klanten vaak bij Openr terecht. In een kantoor of bedrijfsverzamelgebouw wisselt de samenstelling regelmatig. Een traditioneel, statisch intercomsysteem sluit niet optimaal aan bij deze dynamiek. Gebruikers moeten altijd aanwezig zijn om de deur te openen, de intercom die op een vaste plek hangt communiceert enkelvaste telefoons. Daarom ontwikkelde Openr een toegankelijke en vriendelijke oplossing.
Deuren openen op afstand
De moderne intercom van Openr werkt volledig digitaal. Wanneer bezoek aanbelt bij de intercom wordt de huurder gebeld. Deze kan de deur vervolgens direct vanaf de computer of smartphone openen. Dat kan vanaf iedere locatie – of je nou om de hoek bent of aan de andere kant van de wereld – Openr maakt je toegang flexibel, simpel en gastvrij!
Gebruikers kunnen rekenen op verschillende voordelen;
- Geef tijdelijk bezoek of facilitaire diensten toegang op vaste dagen en tijdstippen
- Open de deur voor de pakketbezorger wanneer je zelf niet aanwezig bent
- Sleutels zijn niet meer nodig: de Openr app is de digitale sleutel naar je ruimte
- Via de Openr app kun je altijd zien wie er voor de deur staat
- Namen of huisnummers stel je eenvoudig in op de intercom
Veelgestelde vragen
Dagelijkse gebruikers:
10.000 +
Locaties:
200 +
Direct een gratis brochure ontvangen?
Kom alles te weten over de draadloze intercom, deuropener, app en het dashboard in onze brochure.
Liever direct jouw besparing berekenen? Klik hier
Meer weten?
Meer weten over de voordelen van Openr voor jouw bedrijfsverzamelgebouw? Salesmanager Frank Greter staat dagelijks voor je klaar om uitleg te geven en je vragen te beantwoorden in een online demo.