Een toegankelijk praktijkverhaal over een ‘happy huurder’...

De ervaring van een 'happy huurder'…

Herken je de volgende situatie? Je komt te laat op je afspraak. Tot overmaat van ramp kun je geen parkeerplek vinden. Eindelijk kom je bij de deur aan. Op welke bel moet ik drukken? Dan maar even mijn contactpersoon bellen. Er wordt niet opgenomen, je kunt niet naar binnen, want het juiste naambordje ontbreekt. Later leg je uit dat je al tien minuten voor de deur stond en dat een andere bewoner jou heeft toegelaten. Wat dit met happy huurders te maken heeft? Dat lees je hier.
Er was eens...

Er was eens…

Het verhaal is van een huurder, een ondernemer, die laatst bij een nieuw te huren gebouwencomplex ging kijken. Ook hij parkeerde zijn auto en liep naar de deur van zijn mogelijk nieuwe kantoorruimte. Tot zijn grote verbazing zag hij zijn bedrijfsnaam al bij de deur staan. Digitaal welteverstaan, namelijk gewoon op de bel van de digitale intercom. Het traditionele geprinte naamkaartje van de vorige bewoner bestond niet, maar was op het scherm van de intercom razendsnel door de gebouwbeheerder vervangen. Deze manier van ontvangst was een belangrijke reden voor de huurder om met deze verhuurder in zee te gaan.

Happy huurders willen happy klanten

Vaak is zakendoen afhankelijk van een goede eerste indruk. Dat betekent onder andere dat klanten die jouw bedrijf bezoeken zich gelijk welkom moeten voelen. De deur moet letterlijk voor hen opengaan en het liefst zo snel mogelijk. Dat kan tegenwoordig, door hen toegang te verlenen via je smartphone. Je hoeft niet meer naar de receptie te lopen om een knopje in te drukken, of soms zelfs te vinden, om de voordeur te openen. Met slechts één druk op de knop laat je jouw bezoek via de smartphone binnen. Maar er is meer waar klanten happy van worden. Toeleveranciers, business partners of bijvoorbeeld flexwerkers, die frequent in jouw pand zijn, kun je ook via hun eigen smartphone de mogelijkheid geven het pand te betreden. En het mooiste is nog dat je dit allemaal zelf, op elk gewenst moment, kan inregelen.

meeting kantoor

Flexibele, tijdelijke en veilige toegang

Er zijn meer dan anderhalf miljoen ZZP’ers in Nederland die vaak als tijdelijke kracht in projectteams met hun klanten samenwerken. Gelukkig komen zij steeds vaker weer fysiek bij elkaar. In het verleden gaf je hen wellicht een pasje of sleutel. Tegenwoordig geef je hen tijdelijk toegang op een digitale manier. Zodat je na afloop van het project deze toegang kunt opheffen. Overigens weet je door het gebruiken van een digitale deuropener ook altijd wie er in het pand aanwezig is.

Word je ook happy van dit verhaal?

Succes gaat over zaken als gemak, toegankelijkheid, veiligheid, klantenbinding en klanttevredenheid, schreven we in onze vorige blog. Daar praten we graag eens over door met beheerders en/of eigenaren van gebouwen. We geven ook graag een demonstratie. Tijdens een huurdersoverleg kunnen er bijvoorbeeld al twee vliegen in één klap geslagen worden door zowel de beheerder als eindgebruikers de voordelen van Openr te laten zien.

Neem Contact Op Met Salesmanager Frank Greter Van Openr

Ook een happy huurder worden?

Tijdens een kop koffie of een online demo kan onze Sales Manager Frank Greter je vrijblijvend informeren over de voordelen voor jouw toegang. Stuur gerust een mail naar sales@openr.nl

Vraag nu een demo aan