Waarom we bepaalde zaken willen openbreken...

Waarom we bepaalde zaken willen openbreken…

Neem eens een innovatief en succesvol bedrijf in gedachten… De kans is groot dat dit een bedrijf is dat begrijpt dat we, sinds de komst van de smartphone, beland zijn in een ander tijdperk. Zakelijke successen gaan over zaken als gemak, toegankelijkheid, veiligheid, klantenbinding en klanttevredenheid. Partijen als Booking, Uber en Google zijn daar bekende voorbeelden van. Daarom besloten wij de markt van de toegangsverlening en controle eens “open te breken”.

Digitaal is het nieuwe normaal

Onze auto’s kunnen we tegenwoordig op afstand openen, zodat een bezorger er een online besteld pakje in kan droppen. Contactloos betalen in de supermarkt doe je zonder gedoe van een portemonnee of bankpas. In een voetbalstadion, bij een festival of tijdens een concert hoef je alleen maar even mobiel te scannen. Onze conclusie is; ’Je bent onthand zonder smartphone in je hand’. Daar kan tegenwoordig niemand meer omheen.

Maar onze manier van toegang verlenen is van 4000 jaar geleden!

Niet overal is digitaal het nieuwe normaal. Bedrijfsverzamelgebouwen, kantorencomplexen, appartementen, maar zelfs ook jouw online bestelde vakantiehuisje worden in veel gevallen geopend met; een sleutel, pas of tag! Dat zijn dingen die kwijt kunnen raken. Met een sleutel werd in de middeleeuwen de slotpoort van het kasteel afgesloten en ook geldkisten werden ermee beveiligd.. Het eerste slot werd waarschijnlijk al zo’n 4000 jaar geleden in het Oude Egypte uitgevonden. Met nadruk op ‘Oude’….

Sleutelbeheer

Het “openbreken” van traditioneel denken

De fysieke sleutel kan op veel plekken verdwijnen, juist nu. Mensen werken steeds flexibeler en hoeven niet aan te bellen als zij bijvoorbeeld bij een Seats2Meet, Regus of HNK locatie staan. Met een vooraf gekregen code of via de app op je smartphone kom je binnen. En waarom zou je op kantoor van de receptiemedewerker moeten horen dat je bezoek voor de deur staat als je dat zelf al via je app kunt zien? Dat is pas gemak en klantvriendelijkheid!

Traditioneel blijven denken betekent overigens ook dat gebouwbeheerders op zoek blijven gaan naar kwijtgeraakte sleutels en continue sleutelplannen moeten bijhouden bij opleveringen.

Het went snel…


…dat je zelf nooit meer voor een gesloten deur staat, omdat je jouw sleutel vergeten bent.

…dat je nooit meer ‘sorry’ hoeft te zeggen, omdat je een klant te lang hebt laten wachten.
…dat je altijd weet wie er in jouw gebouw is, omdat het digitaal bekend is.
…dat toegang verlenen of ontzeggen direct op afstand geregeld kan worden, waar je ook bent.
…dat digitale sleutels nooit rondslingeren.

“Wij zijn gewoon heel toegankelijk”

Daarom zullen we de komende periode over dit onderwerp blijven communiceren. Nu al meer weten hoe Openr op een eenvoudige en veilige manier werkt? Klik dan hier.

Neem Contact Op Met Salesmanager Frank Greter Van Openr

Meer weten over digitale sleutels?

Tijdens een kop koffie of een online demo kan onze Sales Manager Frank Greter je vrijblijvend informeren over de voordelen voor jouw toegang. Stuur gerust een mail naar sales@openr.nl

Vraag nu een demo aan