Openr is niet alleen geschikt voor bedrijfsverzamelgebouwen, maar ook voor individuele kantoorconcepten. Met Openr kunnen huurders hun bezoek welkom heten. Via de app kunnen zij altijd zien wie er voor de intercom staat. Bovendien kunnen zij vaste bezoekers, zoals klanten, collega’s of facilitaire diensten via het dashboard tijdelijk toegang geven op geselecteerde dagen en tijdstippen. Ben je niet op kantoor wanneer de pakketbezorger langs komt? Geen probleem, ook die kun je op afstand toegang geven zodat hij je pakketje gewoon kan bezorgen.
“Het online dashboard is heel handig om makkelijk (nieuwe) huurders toe te voegen of te wijzigen. Je kunt met het dashboard bepalen wie op welk tijdstip het slot mag bedienen.” — Erwin Doorgeest, Community Manager bij Mindspace, Amsterdam
- Pay-per-use – Geen investering, maar een abonnement dat meegroeit met het aantal huurders
- Beheer op afstand – Binnenposten, centrale receptie en bedrading worden overbodig
- Snel – In een handomdraai open je de deur voor jezelf en je bezoekers