PriOffice – Den Haag
De uitdaging
PriOffice is full-service aanbieder van kantoorruimtes, flexwerkplekken en vergaderruimtes. Enige tijd is ook PriPost in het leven geroepen, zij regelen de primaire post verwerking op zo’n kostenefficiënt mogelijke manier. Deze bedrijven vallen onder Pri Group en Pri Group heeft als doel om ondernemen zo makkelijk en flexibel mogelijk te maken voor de ondernemer. Door veelzijdige bedrijfsprotocollen heeft Pri Office te maken met veel soorten bezoekers, van KvK personeel tot klanten.
PriOffice locaties met het Openr intercomsysteem
- Oder Den Haag
- Ambachtsweg Pijnacker
Waarom is er voor Openr gekozen?
Makkelijk en flexibel te installeren
-
Geen ingrijpende aanpassingen aan gevel of muur vereist
-
Geen bekabeling benodigd in het gebouw naar iedere unit
Altijd up – to date met met onze snelle service op afstand
- De beste soft- en hardware dankzij ons voordelige servicecontract
- De intercom wordt door Openr altijd up-to-date gehouden
- Onderhoud wordt snel en op afstand uitgevoerd
Veilig en eenvoudig inzicht in gebruik
- Helder overzicht van alle organisaties en gebruikers op de interface
- Pakketbezorgers, bezoek en diensten binnenlaten ook als je er niet bent
- Persoonsgebonden identificatie waardoor gebruik veiliger is dan sleutels
In een opslag inzicht in het gebruik van uw gebouw
- Voer eenvoudig wijzigingen door met het Openr Dashboard
- In één oogopslag inzicht in het gebruik van het gebouw
- Bepaal zelf de openingstijden en bevoegdheden
De Oplossing
De Openr 7″ inch video intercom
De oplossing die wij aan PriOffice hebben kunnen bieden heeft ervoor gezorgd dat niet alleen de huurders op een snelle manier het gebouw kunnen betreden, maar ook hun diverse bezoekers van toegang voorzien konden worden. Maar ook dat er inzichtelijk is wie toegang heeft tot het gebouw en op welke momenten deze te bedienen is.
Het mobiele device als deuropener
Op locatie Oder is een deuropener geplaatst waardoor de gebruikers door middel van hun mobiele device de deur kunnen openen met slechts een enkele swipe. Dit kan op elk gewenst moment en locatie aangezien het een cloud-based systeem is.
Het Openr online Dashboard
Beheer je deuren en gebruikers met het online gebruiksvriendelijke Openr Dashboard. Geef bevoegdheden tot deuren, pas openingstijden aan en krijg inzicht in gebruik. Wisselingen in gebruikers? Met één klik heb je gebruikers toegevoegd en zijn ze zichtbaar op de Openr Intercom.
Alle details op een rijtje?
Kom alles te weten over de draadloze intercom, deuropener, app en het dashboard in onze brochure.
Meer weten?
Onze Sales Manager Frank Greter staat klaar om een vrijblijvende demonstratie van onze oplossing te geven. Maak een afspraak voor een online demo of stuur een mail naar sales@openr.nl