ComfortZone Offices

Michel Verkijk, Founder

Sociale controle

“Openr is letterlijk en figuurlijk de entree van je bedrijf”, aldus Michel Verkijk, founder van ComfortZone Offices. Hij is eigenaar van twee kantoorgebouwen in Breda en één in Eindhoven. “Tot enkele jaren geleden was de toegang van het pand in Breda niet erg gebruiksvriendelijk. Die was geregeld met sleuteltjes aan de boven- en onderkant van een glazen deur. Bij het ontvangen van bezoek moesten huurders telkens naar de deur toe lopen. Met name als je op de eerste of tweede verdieping zit is dat best vervelend. Nu kunnen zij de deur op afstand openen en hun bezoek aanwijzingen geven bij het aanbellen op de intercom. Daarmee voorkom je meteen dat mensen gaan dwalen door het gebouw. Het is toch een stukje sociale controle in een pand waar meerdere huurders gevestigd zijn.” 

ComfortZone Office, Breda & Eindhoven

“Openr is letterlijk en figuurlijk de entree van je bedrijf”

Michel Verkijk, Founder ComfortZone Vastgoed

Keyless entry

Voor de eenpitters die niet altijd aanwezig zijn op kantoor is Openr een ideale oplossing. “Die kunnen de deur openen voor bezoek wanneer ze zelf nog onderweg zijn, en hoeven zo nooit een pakketbezorging te missen. Dat extra stukje controle geeft ook rust.” Met Openr heeft iedere huurder toegang via de app en zijn sleutels overbodig geworden. Deze ‘keyless entry’ maakt het beheer eenvoudiger. “Het dashboard dat ik als eigenaar gebruik om huurders toe te voegen en te verwijderen is heel overzichtelijk.” Mensen zijn vaak ook echt enthousiast over de toepassing. “Als ik nieuwe huurders meeneem voor een bezichtiging geef ik ze een demonstratie. Wanneer ze dan zien dat het openen van de deur met de Openr app écht werkt zijn ze altijd een beetje flabbergasted. Dat je vanaf de andere kant van de wereld de deur van ons kantoorgebouw kunt openen vind ik zelf ook iets magisch hebben.”

 Ook over het feit dat Openr in kan springen op de vraag van klanten is Michel te spreken. “Als we een huurder hebben met hele specifieke eisen ten aanzien van toegang is het super dat we die kunnen verwijzen naar Openr. Het team van Openr kan de huurder bijpraten over de mogelijkheden. Als die vervolgens besluit om Openr te gebruiken zal ik dat zeker promoten. Ik heb er goede ervaringen mee en ik neem Openr graag mee in mijn groeiambities.”

Openr Producten; Openr Draadloze Intercom, Openr App & Openr Beheeromgeving

Access-as-a-Service

Veel intercomsystemen vragen om een aanzienlijke investering. De hardware moet worden geïnstalleerd en de bekabeling moet worden aangelegd. Dat is een tijdrovend en kostbaar proces. Bij Openr is dat niet het geval: de toepassing werkt digitaal en is draadloos. Bovendien heb je sinds kort de mogelijkheid om via een abonnement gebruik te maken van Openr. Voor een vast maandelijks bedrag is alles geregeld: van software-updates tot hardware en onderhoud. Dit sluit aan bij het ‘anything-as-a-service’-concept zoals vermogensbeheerder Syntrus dat beschrijft in haar visiedocument.

Steeds vaker verkiezen beheerders gemak boven feitelijk bezit. Met de overgang van het verkopen van hardware naar een volledig ‘as-a-service’-betaalmodel speelt Openr in op die trend. Je betaalt maandelijks voor toegang tot je gebouw, in plaats van voor een losse intercom, sleutels en installatie. De focus verschuift van aanschaf naar passende dienstverlening. Met dit totaalpakket zorgt Openr ervoor dat huurders op een gastvrije manier een gebouw kunnen betreden en dat je wat betreft toegang volledig ontzorgd bent.  

 

Het verhaal van:

Michel Verkijk, Founder ComfortZone Offices

Meer over ComfortZone Offices

Aanvraag

Een vrijblijvende demonstratie van onze oplossing(en) voor jouw gebouw

Draadloze Intercom Openr & Openr App
  • Openr is geschikt voor gebouwen met meerdere gebruikers of bewoners, bijvoorbeeld grote bedrijven, bedrijfsverzamelgebouwen of appartementencomplexen
Salesmanager-Frank-Greter-Van-Openr

Meer weten over ‘access-as-a-service’?

Neem voor een passend voorstel contact op met onze Salesmanager Frank Greter.

Vraag nu een demo aan