Draadloze-Intercom-Van-Openr

Kies voor Modern Sleutelbeheer

Wie kiest er nog voor traditioneel sleutelbeheer medio 2022? Met de producten van Openr zijn fysieke sleutels verleden tijd, dus daarmee ook het traditionele sleutelbeheer. Openr biedt namelijk duurzame en flexibele toegangs- en sleutelbeheer. Met het Openr Dashboard is een sluitplan in één handomdraai gemaakt en volledig online te beheren.

gebruik-dashboard

Wat is sleutelbeheer?

Sleutelbeheer is een beveiligingsmaatregel die toegepast wordt in beveiligingsbeleid. Zo dient een sleutelbeheer te bezitten over duidelijke organisatorische beschrijving, denk hierbij aan;

  • wie benoemt en stelt de kwaliteitseisen van de sloten en sleutels vast?
  • wie verzorgt de inkoop van de sleutels en de daarbij behorende sloten?
  • wie draagt zorg voor de wijze van bewaren en plaatsen van het ingekochte materiaal?
  • wie draagt zorg voor het fysieke beheer, inname en afgifte van de sleutels?
  • wie controleert de aanwezigheid van de sleutels en het juiste gebruik hiervan?
  • wie mogen de sleutels en onder welke omstandigheden gebruiken?
  • wie stelt de sleutelprocedures vast en draagt zorg voor de procesbeschrijving?
  • wie draagt zorg voor het sleutelplan voor het deugdelijk en veilig bewaren en gecontroleerd gebruik van de sleutels?
Openr_Geen_Mutatiekosten

Waarom sleutelbeheer?

Naast een organisatorische beschrijving, moeten er ook duidelijke proces-  en protocolelementen binnen sleutelbeheer aanwezig zijn. Er wordt bijvoorbeeld géén sleutel afgegeven of ingenomen zonder dat bij  afgifte:

  • bekend is door wie en aan wie de desbetreffende sleutel ter beschikking is gesteld;
  • de identiteit en bevoegdheid van de ontvanger van de sleutel is geverifieerd;
  • vastgelegd is op welke datum en tijd deze is afgegeven;
  • de handeling en controles schriftelijk in een rapportage zijn vastgelegd. bij ontvangst:
  • vastgelegd is op welke datum en tijd de sleutel retour gekomen is;
  • de identiteit en bevoegdheid bij retournering conform de verstrekking is gecontroleerd is of het de juiste en authentieke sleutel betreft;

Ook zijn er meerdere niveaus waaraan sleutelbeheer moet voldoen, denk aan controle-elementen en maatregelen op bouwkundig en elektronisch niveau.

 

Sleutelbeheer

Kanttekeningen traditioneel sleutelbeheer

Het hebben van fysieke sleutels is zeer tijdrovend, dit omdat het sleutelbeheer hier volledig op afgesteld moet zijn. Het sleutelbeheer moet namelijk op meerdere niveaus beveiligd zijn  en moet daarnaast dienen als preventie- en beveiligingsmaatregel. Bij veel aanwezige fysieke sloten en sleutels kan het opzetten van sleutelbeheer zeer tijdrovend en kostenintensief zijn. Met de producten van Openr is deze karwei verleden tijd en heb je als gebouwbeheerder beter inzicht in jouw sleutelbeheer.

Ontdek modern sleutelbeheer

Openr-Dashboard

Digitaal sleutelbeheer

Veel beheer vindt tegenwoordig plaats vanaf thuiswerkplekken of andere flexibele werkomgevingen. Het is bijvoorbeeld heel gebruikelijk dat je door een servicedesk medewerker op afstand (remote) geholpen wordt als je problemen hebt met jouw laptop. Waarom zou je dan niet hetzelfde doen met het beheren van je deuren? Tijdelijk of langdurig toegang geven aan huurders, aannemers of schoonmakers kan tegenwoordig eenvoudig met een paar muisklikken. Op voorwaarde dat je al jouw deuren digitaal toegankelijk maakt.

Met het Openr Dashboard zijn al deze arbeids- en kost intensieve zaken verleden tijd. Deuren en gebruikers worden gemakkelijk en veilig beheerd met het gebruiksvriendelijke online Openr Dashboard. Het geven van (tijdelijke) bevoegdheden tot deuren, het aanpassen van openingstijden en het krijgen van inzicht in gebruik is nog nooit zo eenvoudig gemaakt.

openr-Intercom-app

Wisselingen in gebruikers? Met één klik heb je gebruikers toegevoegd en zijn ze zichtbaar op de Openr Intercom.

  • Controle:                  Beheer eenvoudig gebruikers, deuren en bevoegdheden met één klik
  • Direct resultaat:     Wijzigingen zijn direct zichtbaar aan op de Openr Intercom en de Openr App.
  • Altijd en overal:      Heb 24/7 inzicht en voer wijzigingen door wanneer jij dat wilt

 

De unieke voordelen

Installatie-Openr

Makkelijk en flexibel te installeren

  • Geen ingrijpende aanpassingen aan gevel of muur vereist
  • Geen bekabeling benodigd in het gebouw naar iedere unit
  • Binnenposten centrale receptie en bedrading door het pand worden overbodig
  • Resellers krijgen informatie over het systeem en alle middelen om het aan te sluiten bij klanten
Service-op-afstand-Openr

Altijd up – to date met onze snelle service op afstand

  • De beste soft- en hardware dankzij ons voordelige servicecontract
  • De intercom wordt door Openr altijd up-to-date gehouden
  • Onderhoud wordt snel en op afstand uitgevoerd
  • Snelle response tijden op problemen en onduidelijkheden dankzij het Openr support team
Intercom-Openr

Veilig en eenvoudig inzicht in gebruik

  • Helder overzicht van alle organisaties en gebruikers op de interface.
  • Pakketbezorgers, bezoeken en diensten binnenlaten, ook als je er niet bent.
  • Persoonsgebonden identificatie waardoor gebruik veiliger is dan sleutels
Dashboard-Openr

Beheer op afstand

  • Voer eenvoudige wijzigingen door met het Openr Dashboard
  • Via het online Openr Dashboard kan je makkelijk en snel beheerders en gebruikers toevoegen.
  • In één oogopslag inzicht in het gebruik van het gebouw
  • Bepaal zelf de openingstijden en bevoegdheden

Alle details op een rijtje?

Kom alles te weten over de draadloze intercom, deuropener, app en het dashboard in onze brochure.

Openr-overzicht-producten-intercom-systeem
Neem Contact Op Met Salesmanager Frank Greter Van Openr

Meer weten?

Tijdens een kop koffie of een online demo kan onze collega Frank Greter je vrijblijvend informeren over de voordelen voor jouw toegang. Stuur gerust een mail naar sales@openr.nl

Vraag nu een demo aan