Sleutelbeheer made easy
Gebouwbeheerders die nog in traditionele beelden denken waar het gaat om toegangsverlening, zien zich vroeg of laat geconfronteerd met het fenomeen ‘kwijtgeraakte sleutels.’ Naar die sleutels moeten jij of je huurders dan naarstig op zoek. Dit kan veel tijd en stress kosten. Als gevolg van kwijtgeraakte sleutels ben je als beheerder ook nog eens continu bezig sleutelplannen bij te stellen voor iedere oplevering. Draadloos intercom van Openr maakt een einde aan deze tijd en energie slurpende situatie.
Eén van de grootste onzekerheden die de draadloze intercom wegneemt is het gevoel van onveiligheid. Bij een traditionele intercom is het vaak zo dat er fysieke sleutels zijn die feitelijk overal kunnen rondslingeren. Hierdoor weet je als beheerder niet exact wie nou wel of geen toegang heeft tot het appartement. De draadloze intercom van Openr werkt daarentegen met digitale sleutels waardoor je ze vanzelfsprekend niet kunt kwijtraken. Je houdt daarnaast overzicht op het sleutelbeheer via het online dashboard. In dit dashboard voeg je in een paar muisklikken een nieuwe bewoner toe en ontneem je voormalige huurders de toegang. Een ander punt is dat er bij wisselende huurders vaak bijkomende kosten optreden als je met een traditioneel intercom systeem werkt. Want dan moet er immers een slotenmaker langskomen om het slot en de sleutels te vervangen en een monteur om het naambordje op de intercom aan te passen. Dit kost tijd en geld.
Geen additionele kosten meer
Sleutelbeheer gemakkelijk gemaakt
Sleutelbeheer kan soms een administratieve nachtmerrie zijn. Het innemen en uitgeven van fysieke sleutels kost veel tijd. Daarnaast raken sleutels nogal eens kwijt. Met een draadloze intercom van Openr bespaar je jezelf deze rompslomp. De Openr app op de smartphone van de gebruiker is diens persoonlijke digitale sleutel. Zo hebben je huurders hun persoonlijke ‘toegang’ altijd bij zich en kunnen ze hun sleutel nooit meer kwijtraken. En dat geeft je huurders niet alleen minder stress en een gerust gevoel, het bespaart jou ook flink wat tijd en geld!
Nog even de voordelen van de Openr intercom op een rij:
Makkelijk en flexibel te installeren
- Geen ingrijpende aanpassingen aan gevel of muur vereist
- Geen bekabeling benodigd in het gebouw naar iedere unit
- Binnenposten centrale receptie en bedrading door het pand worden overbodig
- Resellers krijgen informatie over het systeem en alle middelen om het aan te sluiten bij klanten
Altijd up – to date met onze snelle service op afstand
- De beste soft- en hardware dankzij ons voordelige servicecontract
- De intercom wordt door Openr altijd up-to-date gehouden
- Onderhoud wordt snel en op afstand uitgevoerd
- Snelle response tijden op problemen en onduidelijkheden dankzij het Openr support team
Veilig en eenvoudig inzicht in gebruik
- Helder overzicht van alle organisaties en gebruikers op de interface.
- Pakketbezorgers, bezoeken en diensten binnenlaten, ook als je er niet bent.
- Persoonsgebonden identificatie waardoor gebruik veiliger is dan sleutels
Beheer op afstand
- Voer eenvoudige wijzigingen door met het Openr Dashboard
- Via het online Openr Dashboard kan je makkelijk en snel beheerders en gebruikers toevoegen.
- In één oogopslag inzicht in het gebruik van het gebouw
- Bepaal zelf de openingstijden en bevoegdheden
Alle details op een rijtje?
Kom alles te weten over de draadloze intercom, deuropener, app en het dashboard in onze brochure.
Meer weten?
Tijdens een kop koffie of een online demo kan onze collega Frank Greter je vrijblijvend informeren over de voordelen voor jouw toegang. Stuur gerust een mail naar sales@openr.nl