Duurzaam kantoor- en gebouwbeheer? Sleutelbeheer op afstand!
De overwonnen uitdaging van Gijs
“Als aanbieder van full-service werkplekken wil ik overal mijn klanten vlot kunnen bedienen”, vertelt Gijs. “Een belangrijke kernwaarde van Co-Office is dat huurders direct moeten kunnen beginnen. Dat betekent dat ik als gebouwbeheerder in staat moet zijn om nieuwe huurders gelijk toegang te verlenen als zij gebruik maken van onze flexibele kantoordiensten. Stel dat we nog met ouderwetse sleutels of passen zouden werken dan blijft er van ‘direct beginnen’ weinig over”, legt Gijs uit. Ook als er tijdelijk aannemers of monteurs aan het verbouwen en schoonmaken zijn, is het geen optie voor Gijs om telkens op één locatie aanwezig te zijn om een tijdelijke sleutel te overhandigen. Zijn uitspraak, die we gedeeltelijk ook als titel gebruikten:
“Je bent een rund als je nog met sleutels stunt, want het past totaal niet meer in het huidige tijdsbeeld waarin kantoordiensten als vanzelfsprekend flexibel en direct aangeboden worden”
Hybride werken is het nieuwe normaal
Door de pandemie heeft het hybride werken een snelle ontwikkeling doorgemaakt. Het vaker thuiswerken heeft ervoor gezorgd dat er door organisaties nagedacht wordt over de manier waarop kantoor werkplekken moeten worden ingericht. De conclusie is meestal dat flexibele werkplekken, zoals geboden door Co-Office, een prima alternatief zijn ten opzichte van een eigen groot hoofdkantoor. “Er valt steeds minder goed te voorspellen over hoeveel vierkante meters je zou moeten beschikken en voor welke periode. De ene dag maak je gebruik van de co-working bij jou in de buurt en de volgende dag ben je productief aan de slag vanuit een eigen kantoor”, is hoe Gijs het omschrijft.
De opkomst van het hybride werken heeft ervoor gezorgd dat Co-Office een sterke groei heeft doorgemaakt. Afhankelijk van het type vraag in de regio richten zij aantrekkelijke all-in kantoren in. Een mooi voorbeeld is de locatie in het Bruggebouw te Amsterdam.
Wat betekent de samenwerking met Openr?
Dat was de laatste vraag die we aan Gijs stelden. “Zonder Openr hadden we niet zo snel kunnen groeien, maar dat geldt omgekeerd ook. Vanuit de kracht van twee schalen we op en groeien we letterlijk met elkaar mee. Elke Co-Office locatie wordt voorzien van Openr. Door niet meer te werken met sleutelbossen, maar met digitale sleutels kan ik direct mutaties van huurders verwerken op een veilige manier. Bovendien weet ik als vastgoedbeheerder precies wie wanneer toegang heeft. En dat allemaal vanaf m’n laptop thuis, onderweg of in een van onze mooie kantoren. De huurders zijn erg blij en tevreden. Ze komen met hun smartphone binnen, hoeven nooit meer te wachten voor een ouderwetse intercom en hebben hun naam al bij de deur staan op het moment dat zij hun nieuwe werkplek bij ons bezichtigen”, sluit Gijs af.
Alle details op een rijtje?
Kom alles te weten over de draadloze intercom, deuropener, app en het dashboard in onze brochure.
Ook een happy huurder worden?
Tijdens een kop koffie of een online demo kan onze Sales Manager Frank Greter je vrijblijvend informeren over de voordelen voor jouw toegang. Stuur gerust een mail naar sales@openr.nl