'Bij alles wat we doen, stellen we de mens centraal'
LIFE-Europe is een particuliere woningbouw- en commercieel vastgoed onderneming die investeert in merkgebonden vastgoedconcepten. Naast de expertise beschikt Life-Europe over een bewezen staat van dienst in het identificeren, beheren en toevoegen van waarde aan residentiële en commerciële vastgoedprojecten in Europa. Een gesprek met asset manager Rob Stijnen.
Met een multidisciplinair team heeft de vastgoedontwikkelaar zich tot doel gesteld waarde te creëren voor de lange termijn voor haar partners en een zinvolle bijdrage te leveren aan de samenleving. “Bij alles wat we doen, stellen we de mens centraal”, legt asset manager Rob Stijnen uit. “Onze werkwijze kenmerkt zich door flexibiliteit en creativiteit. We willen inspirerende nieuwe (samen)werk-, woon- en vrijetijds ervaringen creëren die speciaal ontworpen zijn om buurten te activeren en stadsgrenzen te verleggen. Door lokale gemeenschappen nieuw leven in te blazen, helpen we opnieuw te definiëren hoe mensen werken, leven en genieten.”
Herpositionering kantoren Hollands Spoor Kwartier Den Haag
In het Holland Spoor Kwartier (HSK) in Den Haag stond HSK Offices; een gedateerd gebouw van 25.000 vierkante meter dat op de nominatie stond om gesloopt te worden. Tot LIFE-Europe begin 2020 mogelijkheden zag om een nieuwe functie aan het gebouw en het gebied geven. “We willen bewerkstelligen dat mensen weer graag in het Hollands Spoor Kwartier willen wonen, werken en recreëren”, vervolgt Rob. “Om dit te laten slagen moeten we ervoor zorgen dat er weer ‘reuring’ ontstaat in het gebied, zowel zakelijk als op straatniveau. We zijn toen begonnen met het ontwikkelen van een visie en plan voor het herpositioneren van het gebouw tot flex- en tech kantoren, een vergadercentrum van Postillion, kunstateliers en vrijetijdsruimte voor een coole werkervaring.” Als onderdeel van de transitie van het Hollands Spoor Kwartier werd het gebouw omgedoopt tot HSK en gebruikt om er het ademend hart van het gebied van te maken.
Dienstverlening aan huurders naar hoger niveau tillen
“Life-Europe is altijd op zoek naar nieuwe manieren om diensten aan huurders beter te maken. Openr kwam op ons pad toen we op zoek waren naar een slimme toegangsoplossing voor een parkeergarage. We raakten in gesprek en merkten al snel dat Openr hetzelfde DNA heeft als LIFE-Europe. Het is ook een jonge organisatie die volop in ontwikkeling is en die echt wil leren hoe ze de dienstverlening van vastgoedontwikkelaars aan hun huurders naar een hoger niveau kunnen tillen. Ze willen graag meedenken en zijn in staat om snel en flexibel in te springen op onze behoeften.” Als proef mocht Openr het multi-user gebouw voorzien van de nodige intercoms en deuropeners om de toegangsverlening weer up to date en vooral toekomstgericht te maken. “Door middel van deze opdracht kunnen we een goede vergelijking maken tussen wat andere aanbieders van toegang services kunnen leveren en wat Openr kan leveren. Openr is een goede sparringpartner voor ons die graag meedenkt over nieuwe toepassingen voor toekomstige services, zoals het draadloos reserveren van spreekkamers in het HSK kantoorpand.”
Blije huurders
Het nieuwe draadloze toegangssysteem van Openr is nog maar enkele weken in gebruik maar Rob merkt nu al dat het voor de huurders een hele verbetering oplevert ten opzichte van het oude intercom systeem. “Dat was nog per verdieping bekabeld waardoor huurders zich telkens als de buzzer ging af vroegen: ‘Voor wie is het bezoek bestemd en wie doet er open?’ Daar heb je met draadloos en digitaal intercom geen last meer van. En blije huurders, dat is wat we willen.”
Nog even de voordelen van de Openr intercom op een rij:
Makkelijk en flexibel te installeren
- Geen ingrijpende aanpassingen aan gevel of muur vereist
- Geen bekabeling benodigd in het gebouw naar iedere unit
- Binnenposten centrale receptie en bedrading door het pand worden overbodig
- Resellers krijgen informatie over het systeem en alle middelen om het aan te sluiten bij klanten
Altijd up – to date met onze snelle service op afstand
- De beste soft- en hardware dankzij ons voordelige servicecontract
- De intercom wordt door Openr altijd up-to-date gehouden
- Onderhoud wordt snel en op afstand uitgevoerd
- Snelle response tijden op problemen en onduidelijkheden dankzij het Openr support team
Veilig en eenvoudig inzicht in gebruik
- Helder overzicht van alle organisaties en gebruikers op de interface.
- Pakketbezorgers, bezoeken en diensten binnenlaten, ook als je er niet bent.
- Persoonsgebonden identificatie waardoor gebruik veiliger is dan sleutels
Beheer op afstand
- Voer eenvoudige wijzigingen door met het Openr Dashboard
- Via het online Openr Dashboard kan je makkelijk en snel beheerders en gebruikers toevoegen.
- In één oogopslag inzicht in het gebruik van het gebouw
- Bepaal zelf de openingstijden en bevoegdheden
Alle details op een rijtje?
Kom alles te weten over de draadloze intercom, deuropener, app en het dashboard in onze brochure.
Meer weten?
Tijdens een kop koffie of een online demo kan onze collega Frank Greter je vrijblijvend informeren over de voordelen voor jouw toegang. Stuur gerust een mail naar sales@openr.nl