Access-as-a-Service; betaalbare toegangsverlening voor elk kantoorconcept

Access-as-a-Service

Betaalbare toegangsverlening voor elk kantoorconcept

Stel, je beheert een verdieping in een gebouw waar je een aantal kantoorruimtes verhuurd aan ondernemers. Dan heb je waarschijnlijk weinig zin om te moeten investeren in een kostbaar toegangssysteem. Toch wil je huurders eenvoudig en veilig toegang verlenen tot hun werkruimte. Herkenbaar? Dan is het Openr pakket Access-as-a-Service misschien wel iets voor jou.
Openr Access-as-a-Service is een totaalconcept waarbij gebruikers kiezen voor draadloze toegangsverlening en online beheer. Kies je voor ons Access-as-a-Service pakket dan heb je een betaalbare oplossing met alle gewenste functionaliteiten.
Openr-bezuinigingen

Zekerheid en Gemak

Met het Access-as-a-Service pakket heb je zekerheid en gemak in één. Voor het gebruik van een of meer intercoms, toegang tot het pand en het toegangsbeheer. De aanschaf- en licentiekosten zijn flexibel zodat ze optimaal aansluiten bij het investerings- en verdienmodel van je kantoorconcept. Wanneer je kiest voor het pakket ‘Access-as-a-Service’ van Openr, krijg je een overeenkomst waarbij de totale kosten voor de hardware en servicekosten per maand/kwartaal verdeeld worden. Deze kosten kun je eenvoudig verdisconteren in de maandelijkse huur van je huurders. Zo heb je het gemak en het overzicht van één vast bedrag per maand/kwartaal. Dit bedrag kan flexibel meebewegen met het aantal huurders van je kantoorconcept. Hierdoor is het pakket ‘Access-as-a-Service’ ideaal voor ondernemers die hun huurders tevreden en hun exploitatiekosten laag willen houden.

Openr-entree-applicatie

Geen gedoe met sleutels

Het enige dat je nodig hebt om jouw huurders toegang te verschaffen tot hun gehuurde ruimte, is de app en het online dashboard. De app werkt volledig in de Cloud. Hierdoor kun je op elk gewenst moment gebruikers toevoegen of juist verwijderen. Bijvoorbeeld wanneer de huur van een ruimte afloopt of als er tijdelijk een aannemer werkzaamheden moet verrichten op locatie. Wijzigingen die je doorvoert in het online dashboard zijn direct actief en beschikbaar in de app van de huurders. Dus nooit meer gedoe met sleutels die niet op tijd ingeleverd worden of die kwijt kunnen raken.

Openr-applicatie

Direct aan de slag

Met Access-as-a-Service kun je zonder grote investeringen direct aan de slag met het verhuren van zakelijke ruimte. We zetten de voordelen van Openr Access-as-a-Service nog even op een rij:

  • Investeringskosten zijn laag.
  • Snelheid: Access-as-a-Service is direct leverbaar.
  • Applicatie en dashboard zijn gebruiksklaar.
  • Gemak: één beheeromgeving waarin je eenvoudig wijzigingen kunt doorvoeren.
  • Tevreden huurders die toegang hebben tot hun ruimte wanneer zij dat willen.
Openr-Draadloze-Intercom-Voordeliger-Lange-Termijn

Bereken eenvoudig je maandelijkse kosten

Afhankelijk van het aantal intercoms dat je wilt hebben, het aantal deuren dat je wilt aansturen en het aantal huurders dat gebruik maakt van de toegangsverlening, berekenen je via onze kostencalculator snel en eenvoudig je maandelijkse kosten.

Alle details op een rijtje?

Kom alles te weten over de draadloze intercom, deuropener, app en het dashboard in onze brochure.

Openr-overzicht-producten-intercom-systeem
Neem Contact Op Met Salesmanager Frank Greter Van Openr

Ook een happy huurder worden?

Tijdens een kop koffie of een online demo kan onze collega Frank Greter je vrijblijvend informeren over de voordelen voor jouw toegang. Stuur gerust een mail naar sales@openr.nl

Vraag nu een demo aan