coworking space

De 4 voordelen van een draadloze intercom voor co-working spaces

In een tijd waarin thuiswerken de norm is geworden hebben veel ondernemers behoefte aan afwisseling. Co-working spaces kunnen in zo’n geval uitkomst bieden. Het is dan ook geen verrassing dat deze flexkantoren in opmars zijn. In iedere stad is er wel een aantal te vinden. ZZP’ers kunnen hier gebruik maken van een flexwerkplek of dedicated desk en voor kleine of middelgrote bedrijven zijn er vaak kantoorruimtes beschikbaar. Met diverse soorten memberships en een samenstelling die steeds wisselt vraagt een co-working space om een eigentijdse benadering van toegang. Voor zo’n dynamische omgeving is een draadloze intercom de ideale oplossing. In deze blog laten we je de 4 voordelen zien van de draadloze intercom voor co-working spaces.

Kosten Besparen Openr

1. Toegang op afstand beheren

 De samenstelling van co-working spaces wisselt regelmatig. Members komen en gaan. Dat vraagt om een flexibel beheersysteem. Bij veel traditionele intercoms is het toevoegen en verwijderen van gebruikers in het systeem een tijdrovende klus. Vaak moet een installateur langskomen op locatie. Dit brengt de nodige kosten met zich mee. Met een draadloze intercom hoef je je hier geen zorgen over te maken. Via het Openr dashboard kun je een ongelimiteerd aantal nieuwe contacten toevoegen aan de intercom. Dit kun je altijd en overal doen omdat de draadloze intercom met het internet verbonden is. Zo heb je de toegang voor nieuwe members binnen no time geregeld en kunnen zij rekenen op een warm welkom.

 

 

Openr Producten; Openr Draadloze Intercom, Openr App & Openr Beheeromgeving

2. Tijdelijk bezoek zelfstandig toegang geven

 Het Openr dashboard biedt de mogelijkheid om bezoekers eenmalig of op vaste tijden toegang te geven tot het gebouw. Super handig voor leveranciers, klussers of schoonmaakdiensten die op vaste momenten langs komen. Maak een tijdelijke digitale sleutel aan in het dashboard of stel een toegangscode in op de intercom waarmee je een bezoeker zelfstandig toegang kan geven. Ook dit kun je op afstand, op elk gewenst moment en vanaf iedere locatie regelen. Kortom: geen gedoe meer met het uitwisselen van pasjes of sleutels!

 

openr_product_7inch

3. Makkelijk verplaatsbare intercom

Met een flexibele en makkelijk verplaatsbare intercom biedt Openr een goed alternatief voor traditionele intercomsystemen. Deze maken vaak gebruik van bekabelde binnenposten op verschillende plekken in een gebouw. Het is een behoorlijk karwei om al die meters aan kabels aan te leggen. Daarnaast zijn bekabelde binnenposten niet praktisch wanneer de samenstelling van het pand verandert. Met Openr zijn gebruikers van een pand niet gebonden aan een vaste binnenpost. Hun telefoon -waarop ze altijd en overal bereikbaar zijn- vervangt de functie van de binnenpost. Zo blijf je als beheerder vrij in het indelen van een gebouw. Bovendien kun je de draadloze intercom altijd verplaatsen wanneer nodig. 

Een ander pluspunt is de videofunctie op de intercom: via de app kun je meteen zien wie er voor de deur staat. Met elkaar communiceren gaat vervolgens eenvoudig via de camera en de microfoon. De entree naar het pand is goed beveiligd en je kunt bezoekers op een gastvrije manier toegang bieden. 

 

4. Het gemak van digitale sleutels

 Sleutelbeheer kan soms een administratieve nachtmerrie zijn. Het innemen en uitgeven van fysieke sleutels kost veel tijd. Daarnaast raken sleutels nogal eens kwijt. Met een draadloze intercom van Openr bespaar je jezelf deze rompslomp. De Openr app is de persoonlijke digitale sleutel van gebruikers. Zo heb je je toegang altijd bij je en kun je deze nooit meer kwijtraken. Met de app open je de deur voor jezelf én voor je bezoek. Dat werkt snel en eenvoudig. De app geeft een melding wanneer bezoek aanbelt. Vervolgens kun je slechts met één ‘swipe’ de deur open doen.

Aanvraag

Een vrijblijvende demonstratie van onze oplossing(en) voor jouw gebouw

Draadloze Intercom Openr & Openr App
  • Openr is geschikt voor gebouwen met meerdere gebruikers of bewoners, bijvoorbeeld grote bedrijven, bedrijfsverzamelgebouwen of appartementencomplexen
Demo Inplannen Met Salesmanager Frank Greter Van Openr

Openr voor co-working spaces

Meer weten over de voordelen van Openr voor co-working spaces? Salesmanager Frank Greter staat klaar om je vrijblijvend te informeren over de voordelen voor jouw toegang. Maak een afspraak voor een online demo of stuur een mail naar sales@openr.nl.

 

Vraag nu een demo aan