interview Babs Vandeweijer


SCROLL DOWN

interview Babs Vandeweijer


Heinekengebouw, Rotterdam

Babs Vandeweijer

heinekengebouw
 
 

"Lang werd het Heinekengebouw...

door één bedrijf gehuurd. Toen we het in bezit kregen vormden we het pand om tot bedrijfsverzamelgebouw en was een receptie niet meer rendabel. Ons Heinekengebouw is een prachtig historisch pand, maar door de leeftijd en historie is er geen infrastructuur beschikbaar én mogelijk voor een traditioneel bedraad intercomsysteem. Na kort onderzoek bleek dit ook onbetaalbaar te gaan worden. Onze vaste installateur kon geen gewenste nieuwe oplossing vinden die écht de rol van gastvrije receptioniste over zou gaan nemen. Het was makkelijk om te zien wat niet zou passen, maar we wisten ook niet wat het dan wel zou moeten zijn."

Perfect antwoord op een lastige vraag

"Openr is een huurder van ons in het Henkespand en toen ik ze mijn probleem voorlegde was er direct een match. Ik wist niet dat zoiets al technisch mogelijk was. Na de voordelen te hebben bekeken ben ik meteen gestopt met zoeken naar een ander systeem. Het was draadloos en huurders konden hun gasten toch een persoonlijk en gastvrij welkom geven. Een win-win situatie voor ons én voor onze huurders."

Ik heb het beltableau met trots in de ontvangsthal hangen, het geeft de namen van onze vele verschillende huurders duidelijk weer.
— Babs

Tevreden huurders

"Bekabeling van het pand en het installeren van binnenposten was niet nodig want nagenoeg alle huurders hebben een eigen mobiele telefoon en kunnen daarmee simpel inhaken op het Openr systeem. We krijgen elke twee weken wel een complimentje van de huurders over de gebruiksvriendelijkheid. Doordat we één van de eerste klanten waren hebben we veel contact gehad met Openr en invloed kunnen hebben op de ontwikkeling. Het is gewoon tof om te zien hoe input om wordt gezet in een verbeterd product!"