Intro


SCROLL DOWN

Intro


 

Ik krijg een Openr en nu?

De producten en diensten van Openr laten zich gemakkelijk installeren, wij laten graag zien hoe dat gaat. Vanaf het moment dat er een akkoord is gegeven op de offerte gaan wij voor je aan de slag. Om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt hebben we deze pagina opgesteld met een stappenplan en enkele handige documenten.

Fases


Fases


Fase 1. OPDRACHT

"Je bevind je in deze fase als je de offerte hebt ondertekend"

  • Akkoord op de offerte en SLA!
  • Openr ontvangt de opdrachtbon 
  • De levertijd vanaf de opdracht bedraagt 4 á 8 weken
  • Lease je Openr? klik hier

Fase 2. CONFIGURATIE

"Je bevind je in deze fase als de installatie is ingepland"

  • De installatie is gepland!
  • Openr ontvangt de gegevens van de huurders
  • Dit is een goed moment om de huurders op de hoogte te brengen van Openr

Fase 3. Installatie

"Je bevind je in deze fase als de installatie heeft plaatsgevonden"

  • Alles is voorbereid!
  • Openr of een installateur monteert de producten
  • De onboarding en training van de huurders en beheerder vindt plaats. 

Fase1


Fase1


FASE 1. Een goede installatie is gebaat bij duidelijkheid!

En dus met duidelijke en overzichtelijke afspraken. In deze fase bespreken we samen de beste mogelijkheden voor de installatie en betrekken wij eventueel andere partijen om ervoor te zorgen dat alles soepel zal verlopen. 

Het is in deze fase vooral belangrijk dat wij alle juiste documenten ontvangen en de juiste voorbereidingen worden getroffen. Openr bied daarom alvast de leveringsvoorwaarden aan, zodat je exact weet wat je te wachten staat, en aansluitschema's zodat alle betrokkenen zich kunnen voorbereiden. Bekijk hieronder alvast wat wij van jou verwachten. 

    Wij ontvangen van jou: 

    • Getekende offerte + servicecontract (SLA)
    • Opdrachtbon voor de uit te voeren werkzaamheden

    Beknopte leveringsvoorwaarden:

    • UTP kabel (voor de spanning en data (PoE)) per beltableau
    • Stuurkabel(s) voor de aansturing van alle te bedienen deur(en) / sloten / etc. 

    Installatie documenten: 

    • Leveringsvoorwaarden 
    • Termijnschema
    • Installatiehandleiding
    • Montagepatroon Openr Beltableau

    Fase2


    Fase2


    FASE 2. Je staat er niet alleen voor!

    In deze fase worden de werkzaamheden ingepland. Zodra de installatie is gepland is het een goed moment om de huurders op de hoogte te brengen. Om hierbij te helpen heeft Openr een conceptbrief opgesteld die je kunt versturen. Daarnaast ontvangt Openr in deze fase graag de gegevens van de huurder(s) en beheerder(s) in het gebouw. 

    Voor de installatie begint neemt Openr tevens contact op met de huurders en beheerder(s). Zo is iedereen op de hoogte van de aanstaande vernieuwing. Bovendien zijn we op die manier vragen en verrassingen voor, zodat na de oplevering iedereen vlot overweg kan met Openr. 

    Let op:

    Openr mag omwille van de privacy wetgeving niet zomaar beschikken over de (persoons)gegevens van de huurders. Het is daarom noodzakelijk dat het eerste contact vanuit de beheerder of eigenaar wordt verstuurd. Meer informatie hierover is te vinden in de conceptbrief.

    Belangrijke momenten in deze fase: 

    • Openr neemt contact op met de huurders om het systeem toe te lichten en werknemers toe te voegen
    • Openr maakt een (online) afspraak met de beheerder om de mogelijkheden en planning te bespreken

    Openr ontvangt in deze fase: 

    • Bedrijfsnaam, telefoonnummer en e-mailadres van alle huurders

    Fase3


    Fase3


    FASE 3. Aan de slag! 

    In deze fase vindt de installatie en oplevering plaats. Ondertussen is iedereen in het gebouw op de hoogte van de veranderingen en is er eventueel op locatie de mogelijkheid om extra instructie en toelichting te geven. Dit is afhankelijk van je pakket en zal vooraf door Openr worden aangegeven. 

    Let op: 

    Bij de installatie en/of aflevering dient een tekenbevoegd persoon van de organisatie aanwezig te zijn. Hij/zij tekent bij oplevering de afgiftebevestiging van Openr. Deze bevestiging is tevens de startdatum van het servicecontract

    Hulp nodig?


    Hulp nodig?


    Vragen?

    Portret_Tom_Openr kopie 2.png

    Neem contact op met onze product manager
    Tom Kerckhaert via support@openr.nl
    of 085-3038674!

    Disclaimer


    Disclaimer


     

    Disclaimer

    Deze, en andere webpagina's van Openr zijn met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Openr geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van de webpagina's (inclusief bijlagen) rechten worden ontleend. De inhoud van de webpagina's (inclusief bijlagen) kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u niet de beoogde bezoeker van deze webpagina's bent, verzoekt Openr u deze pagina te verlaten, eventuele bijlagen niet te downloaden en wijst Openr u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht (inclusief bijlagen).